Dostawa

Dostawca:

Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem wybranej przez klienta firmy kurierskiej lub dostarczane do paczkomatów InPost. Przesyłki wysyłamy w dni robocze, najpóźniej do godziny 15.00

 

Czas przygotowania:

Informacja o czasie realizacji zamówienia jest podana przy każdym produkcie. Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 96 godzin

Czas dostawy:

Czas dostawy przesyłki wynosi zazwyczaj od 48 do 120 godzin, liczony od momentu odebrania przesyłki przez firmę kurierską od Sprzedawcy, będącego jednocześnie nadawcą.

O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail. 

W przypadku płatności przelewem, termin dostawy zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. 

W wyjątkowych sytuacjach termin realizacji zamówienia może wydłużyć się do 14 dni – o takim opóźnieniu niezwłocznie poinformujemy telefonicznie lub mailowo. 

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych. 

Koszty wysyłki:

Koszt wysyłki każdego produktu podany jest na stronie produktu w dziale DOSTAWA

Rodzaj przesyłki i płatności wybiera się podczas składania zamówienia.

Standardowe koszty przesyłki dla produktów nie oznaczonych jako WYSYŁKA GRATIS:

 

Przesyłka kurierska GLS

Płatność za pobraniem (płatność przy odbiorze) - 

Płatność przelewem na nasze konto - Santander Bank Polska S.A 55 1090 2369 0000 0001 3698 7282

Zamówienie na kwotę powyżej 500 pln - przesyłka gratis 

 

Odbiór w paczkomacie InPost 

Płatność z góry - przez PayU lub przelewem bankowym na rachunek sklepu - 

Ta forma dostawy dotyczy wybranych paczkomatów obsługujących opłatę kartą płatniczą

Zamówienie na kwotę powyżej 500 pln - przesyłka gratis 

 

Odbiór osobisty Odbiór osobisty w sklepie (zamówienie płatne z góry przez PayU) - gratis 

Zamówienie z odbiorem osobistym realizowane jest po wcześniejszym jego opłaceniu. Opłacone zamówienie może być gotowe do odbioru już po 10 minutach, pod warunkiem że wpłata zostanie zaksięgowana a produkt znajduje się w wybranym punkcie odbioru osobistego. 

Gdy zamówienie jest przygotowane do odbioru wysyłamy automatyczne powiadomienie email, oraz w oddzielnej wiadomości potwierdzenie zakupu w wersji elektronicznej. 

 

Punkt odbioru osobistego:  Sklep Dacco - ul. Kliczkowska 27, Świdnica

Cena w sklepie internetowym może być różna od ceny w sklepie stacjonarnym. 

W okresie wyprzedaży zastrzegamy sobie prawo do wyłączenia tej formy dostawy. 

Koszt przesyłki może być różny, w zależności od wybranej formy płatności, Dotyczy całego zamówienia, niezależnie od ilości zamawianych sztuk.

Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera dostarczającego. 

W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości takich jak na przykład uszkodzenia opakowania lub samego przedmiotu, proponujemy spisać protokół uszkodzenia przesyłki. 

Posiadanie spisanego protokołu pozwala na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji przez dostawcę.

 

Łączny koszt zamówienia to wartość produktu + koszt przesyłki. 

 

REALIZUJEMY ZAMÓWIENIA Z MIEJSCEM DORĘCZENIA NA TERENIE POLSKI. NIE WYSYŁAMY PRZESYŁEK POZA GRANICE POLSKI.

 

STREFA MAREK

Joma
Reusch
Dacco
Dacco
Adidas
Meteor
Blog
Facebook
Rzetelna Firma
In post